Güzel Bir Akşam Yemeği Detayları

Geçen gün güzel bir akşam yemeği davetindeydik. Balayından dönen arkadaşım mutfakta ki marifetlerini ilk bizlere sergiledi. Güzel lezzetlerin tadına bakıp keyifli sohbet ederken fotoğraf çekmeyi ve bu güzel şık sofrayı sizlerle paylaşmadan olmazdı. Detaylar ve yemeklerle ilgili detayların sizlere de güzel fikirler vereceğini düşünüyorum. Evlenecek olan arkadaşlar için güzel fikirlerimiz var.


Keten masa örtüsü ve şık çatal bıçak takımları bernardo markasına ait. Çeyiz alışverişine çıkacak olan arkadaşların dikkatine diyorum.




Krepli ve somonlu rulolarımız arkadaşımın kayınvalidesi Müjgan teyzenin eseri. Tam şarap mezesiydi ve çok lezzetliydi.



 Patates ve tavukla hazırlanan bu lezzetin tarifini çok yakında paylaşıcam ve kesinlikle misafirlerime bende hazırlayacağım. Hem çok lezzetli hem de çok şık bir sunumu var. Tavsiye edilir.



    Dolmalarda aynı şekilde soğuk meze olarak hazırlanmış . Hem çok hoş bir görüntü hem de çok lezzetliydi Tarifler yakında yayınlanacaktır.


Gavurdağı salatası benim en sevdiğim salatalardandır.
 Ispanaklı beyaz peynirli kiş ara sıcak olarak servis edildi. Oda lezzetli ve sunumu güzel bir ara sıcaktı.


 Bardaklar Deco Center dan çok şık olmuş masayla ve yemek takımıyla çok uyumluydu. Ben desenli bardakları tavsiye etmiyorum. Eğer yemek takımınızı almadıysanız da bu tarz bir bardak aldığınız da  her yemek takımıyla kombinlemeniz daha kolay olur. Renkli olmayan ve çicek desenleri olmayan kadehler bence daha şık ve gösterişli görünüyor.

   Mimar Oya Baykal 'ın hazırladığı evle ilgili detaylar ilerleyen günlerde yayınlayacaklarım arasında bu evde çok hoş detaylar var. Bu kapitone sandalyelerde bu detaylardan biriydi. Mavi tonlarının hakim olduğu evde gri ve mavi uyumu çok hoş yakalanmış. Kapitone kullanılarak daha avangard bir konsept yaratılmış.




 Gümüş kaplama çatal bıçak takımı bernardo exclusive modeli ve gerçek gümüş çatal bıçakların zerafetini aratmayacak şıklıkda. Gümüş çatal bıçak kullanmak gerçekten çok zor. Kadifede saklamak zorundasınız ve hava almaması gerekli. Bulaşık makinasına koyamıyorsunuz. Üzerinde yemek artığı kalmamalı gibi bir sürü detay var. Diye anlatsamda tatlı takımıyla ben başlangıcı yaptım. Bakalım bu zor şartlarına rağmen macit den gümüşlerimi aldım. Ama yemek takımı çok daha zor o nedenle bu takımı çok beğendim. Çeyizinize düşünebilirsiniz.






Etiketler: , , , , , , , , , ,